• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Marginalen eller Bank Norwegian, kollar de transaktioner?

Lillajag

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
27 November 2014
Meddelanden
18
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Hej Vilka av dessa är enklast att få utan att de kollar ens historik? Och om Bank Norwegian har lösenkrav, får man ut resterande direkt eller vad händer med det?
Vilka är smidigast, Marginalen eller Bank Norwegian?
Tackar!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 802
Mottagna reaktioner
799
Poäng
707
Jag vet bara att Marginalen har börjat kolla på transaktioner. Jag blev nekad förra året pga det.
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 802
Mottagna reaktioner
799
Poäng
707
Tack Maki! Hur snabbt blev du nekad?
De tog Tink på mig i fredags och jag har inte hört något sen dess och kan ej logga in heller än?
Om jag inte mins fel så blev jag nekad samma dag. Men jag tror att jag ringde dem och fick besked via telefon.
Jag ansökte via Lendo och fick erbjudande där men fick nej efter de har kollat på transaktionerna. Har du speltransaktioner? Har du inte det så borde det inte vara några problem om du har fast inkomst.

Bank Norwegian blev jag också nekad men det var under tiden jag inte hade fastarbete. De ville ha anställningsavtal.
 

Lillajag

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
27 November 2014
Meddelanden
18
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Om jag inte mins fel så blev jag nekad samma dag. Men jag tror att jag ringde dem och fick besked via telefon.
Jag ansökte via Lendo och fick erbjudande där men fick nej efter de har kollat på transaktionerna. Har du speltransaktioner? Har du inte det så borde det inte vara några problem om du har fast inkomst.

Bank Norwegian blev jag också nekad men det var under tiden jag inte hade fastarbete. De ville ha anställningsavtal.
Jag har sådana transaktioner så det är därför jag undrar. Hur kollar Bank Norweigian då om man söker samlingslån?
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 802
Mottagna reaktioner
799
Poäng
707
Jag har sådana transaktioner så det är därför jag undrar. Hur kollar Bank Norweigian då om man söker samlingslån?
För mig var det så att Bank Norwegian ville att jag skulle ladda upp anställningsavtal på mina sidor. Men de var ca 2 år sedan när jag inte hade många skulder och var timanställd. De begärde inte kontoutdrag då från mig.
 

Alexaaa

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
25 Oktober 2022
Meddelanden
614
Mottagna reaktioner
274
Poäng
447
Jag tog Marginlen slutet på 21 och lösenkrav, kollade inte mitt konto
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp